Gorszy dzień? Brakuje motywacji?

Gorszy dzień? Brakuje motywacji?

W planie był trening siłowy, ale jakoś Ci się nie pali dziś do pompowania mięśni?

Masz kaprys biegać? Biegaj!

Masz ochotę iść na spinning? Idź!

Przyjdzie Ci do głowy, że nie masz ochoty wychodzić z domu?

Nie chce Ci się ubierać, jechać?

Nie jedź. Nie ubieraj butów. Wyjdź na klatkę schodową w kapciach i przejdź się dynamicznie po schodach przez  10 minut bez przerw góra – dół.

Wstydzisz się sąsiadów? Nie jesteś uczesana, nie ogoliłeś się?

Ok. Zostań w domu. Zrób przez 10 minut przysiady lub pompki z minimalnymi przerwami.

Robisz aż się zmęczysz i przerywasz tylko by zebrać oddech i siły po czym wracasz do ćwiczenia. I tak przez 10 minut. Byle uczciwie.

Dzień, który już uznałaś/eś za stracony okazał się wciąż dniem treningowym , dniem „wykonanego planu”.

Martwisz się, że program treningu? Wytyczne trenera?

Cóż… Jeśli to ma być zmartwieniem w tym dniu, to nic sobie z tego wszystkiego nie rób i poćwicz po swojemu. Trening ma być przyjemnością, a nie kolejnym upierdliwym obowiązkiem.

Zatem jeśli przychodzi dzień, w którym zaczynasz czuć, że to co miało przynosić radość, jest ciężarem – zmień to.

Zmień – nie oznacza rezygnuj, poddaj się.

Oznacza zrób coś po swojemu, ale definitywnie nadal zrób! 

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Post Navigation