Trening cykliczny cz.4 w „SdW” numer kwietniowy już w skioskach

W kwietniowym numerze „Sportu dla Wszystkich”, który już w kioskach znajdziecie 4 część „Treningu cyklicznego od podstaw”, w której poza omówieniem aktualnych planów treningowych omawiam przydatność i sposób zastosowanie elementów treningu LWS – lokalnej wytrzymałości siłowej w budowaniu sylwetki.

Dowiecie się więcej o tym:

Czy jest lokalna wytrzymałość siłowa

Na czym polega trening LWS

Czego oczekujemy po zastosowaniu  elementów treningu LWS w planie poprawy sylwetki

Ponadto dla wszystkich, którzy już szlifują formę na lato polecam  metodę uderzeń interwałowych.

 

Zainteresowanych zapraszam do zadawania pytań via facebook.

Pozdrawiam Wasz Trener Personalny Michał Sulewski

 

 

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Post Navigation